031 22 94 614
Meniu

Cum să procedez dacă lenjeria nu mi se potrivește?


Data:13.12.2017

In ciuda unor măsurători atente este posibil ca, ocazional, lenjeria intimă comandată să nu se așeze perfect. Mai jos o să găsiți instrucțiuni pentru a vă ajuta în astfel de situatii.

Care sunt posibilitățile?

  1. Returnați produsul si primiti banii înapoi prin transfer bancar

  2. Puteți înlocui produsele și să alegeți o nouă mărime sau alte produse.

Care este procesul?

Aveți la dispoziție 30 de zile pentru a returna produsele fără a oferi un motiv.

Vă recomandăm să utilizați serviciul nostru de schimbare și returnare online, care este rapid și convenabil. Formularul online va fi disponibil după 24 ore de la livrarea comenzii.

Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs de utilizator. Apoi, selectați produsele pe care doriți să le returnați și împachetați-le împreună cu nota de livrare. În formularul online alegeți daca doriți să ne trimiteți gratuit produsele prin intermediul Coletăriei sau FanCourier. Puteți merge la cel mai apropiat punct de ridicare Coletăria, unde puteți returna gratuit produsele, comunicând codul 90011111 operatorului. De asemenea, puteți alege a doua opțiune prin FanCourier, selectați în formularul online data la care doriți să vi se ridice coletul de către curier și așteptați să fiți contactat/ă de firma de curierat. În cazul în care nu doriți să utilizați Coletăria sau FanCourier, puteți returna pe cost propriu folosind Posta Romana (unde trebuie să menționați serviciul Factaj) sau orice firmă de curierat.

La ce trebuie să mă aștept mai departe?

Expedierea produselor returnate către noi poate să dureze mai multe zile. Cu toate acestea, de îndată ce o să ajungă, solicitarea dvs. o să fie tratată cu promptitudine. Returnarea contravalorii produselor returnate se va face în termen de 14 zile lucrătoare de la recepționarea acestora, prin transfer bancar.

Schimb online de produse

Soluționare rapidă - noile produse sunt expediate în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea produselor returnate. Noile produse sunt livrate gratuit.

Dacă doriți informații suplimentare vă rugăm să contactați departamentul nostru de relații clienți la numărul 031 22 94 614 (L-V 09:00-17:00) sau prin e-mail la info@astratex.ro.