031 22 94 614
Meniu

Cum puteti face o reclamatie?


Data:18.5.2021

Reclamații

Trimiteți produsul defect împreună cu informațiile dumneavoastră de identificare, o descriere a defectului sau a modului în care acesta se manifestă și informații despre modul în care doriți să rezolvăm reclamația. Atașați nota de livrare sau numărul de comandă în pachet. Împachetați bine produsele pentru a nu se deteriora în timpul transportului și expediați coletul la adresa Strada Dr. Mihail Mirinescu Nr. 16, București, Sector 5, 050594.


În cazul în care doriți să beneficiați de transport gratuit, mergeți la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta (https://www.packeta.ro) și comunicați codul 90011111 operatorului, în cazul acesta partenerii noștri se vor ocupa de expedierea pachetului.


Vă rugăm să păstrați cofirmarea trimiterii coletului. În cazul în care nu sunteți siguri de anumite detalii, vă sfătuim să contactați centrul nostru de servicii pentru clienți la numărul de telefon 031 22 94 614 sau să trimiteți un e-mail la adresa info@astratex.ro, astfel încât colegii să vă poată oferi îndrumări suplimentare înainte de a trimite bunurile defecte.

Intrebari frecvente

Cât durează garanția pentru produsele dvs?
Oferim o garanție de 24 de luni pentru toate produsele, valabila din ziua primirii produselor. În calitate de vânzător, suntem responsabili pentru toate defectele pe care le au produsele atunci când sunt preluate de cumpărător sau care apar în perioada de garanție. Garanția nu acoperă defectele cauzate de o manipulare neglijenta sau necorespunzătoare sau daunele mecanice. Prin urmare, atunci când spălați și curățați produsele, respectați simbolurile de spălare indicate de producător pe eticheta.
Cum depun o reclamație?
Puteți să returnați produsele pentru care aveți o reclamație, gratuit, prin intermediul Packeta.ro. Vă rugam să împachetați corespunzător produsul returnat, astfel încât să nu fie degradat în timpul transportului. Introduceți în colet nota de livrare, în care descrieți și defectul. Duceți coletul la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde trebuie să comunicați operatorului codul 90011111 pentru a vă bucura de transport gratuit. Daca nu doriți să folosiți Packeta, puteți returna prin orice firma de curierat alegeți, pe cost propriu. Vă vom informa despre progresul reclamației dumneavoastră. Daca vă trimitem produsul înapoi, Astratex va suporta costul de transport.
Cum pot afla care este statusul reclamației mele?
Ne vom ocupa de reclamația dumneavoastră în termen de 30 de zile de la primirea coletului returnat și vă vom informa pe e-mail despre progresul acesteia. Daca doriți să aflați statusul reclamației sau aveți îndoieli legate de sosirea coletului în siguranță la noi, vă rugam să ne contactați telefonic la 031 22 94 614 sau să ne scrieți un e-mail la info@astratex.ro în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00.
Produsele mele sunt defecte, dar au fost deja spălate. Mai pot depune o reclamație?
Da, puteți. Reclamațiile se aplică tuturor defectelor pe care le descoperiți în perioada de garanție de 24 de luni. Chiar și in acest caz, ne puteți trimite produsele gratuit înapoi prin intermediul Packeta, așa cum am descris mai sus.