031 22 94 614
Meniu

Intrebari frecvente


Data:13.12.2017

Ce ne întrebați frecvent?

Alegeți categoria care vă interesează și citiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări.

STATUS & LIVRARE COMANDĂ
Nu am primit confirmarea comenzii. De unde știu că totul este în regulă?
Un e-mail de confirmare a comenzii este trimis automat după finalizarea fiecărei achiziții. Dacă încă nu ați primit e-mailul (vă rugăm să verificați toate folderele de e-mail - în special Junk, Spam etc.) sau dacă nu sunteți sigur/ă că ați finalizat cu succes comanda, vă rugam să contactați departamentul de relații clienți la info@astratex.ro sau la numărul de telefon 031 22 94 614 în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00.
Plata cu cardul de credit a esuat. Ce trebuie să fac?
Puteți reveni la plată mai tărziu. După finalizarea comenzii, vă trimitem un e-mail de confirmare a comenzii. Acest e-mail va conține un link care vă va redirecționa înapoi la gateway-ul de plată și vă va permite să efectuați plata. Dacă v-ați creat un cont de utilizator la noi și ați plasat comanda în contul dvs. înregistrat, puteți să efectuați plata din prezentarea generală a comenzii dvs. după ce vă conectați.
Cum știu exact când va sosi coletul?
Odată ce am predat pachetul cu comanda dumneavoastră curierului, vă vom trimite un e-mail de informare cu numărul de urmărire. Puteți verifica apoi online unde se află coletul și când vă va fi livrat de către curier pe site-ul web (sau făcând clic pe linkul din e-mail) al transportatorului selectat.
Ce pot face dacă pachetul este deteriorat?
Dacă pachetul prezintă semne de deteriorare la livrare, nu-l acceptați. Alternativ, daca este posibil, deschideți coletul în prezenta curierului sau a operatorului și verificați conținutul acestuia. Dacă ceva nu este în regulă, reclamați imediat coletul. În caz că acceptați livrarea și descoperiți daunele mai târziu, este posibil ca transportatorul să nu vă accepte reclamația. În orice caz, vă recomandăm să contactați linia noastră de servicii pentru clienți la numărul 031 22 94 614 în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00, unde un specialist va evalua împreună cu dumneavoastră situația și vă va recomanda modul corect de acțiune.
CODURI DE REDUCERE & VOUCHERE CADOU
Ce este un cod de reducere și cum îl pot folosi?
Cu ajutorul codului de reducere, format din mai multe litere și numere, puteți economisi atunci când faceți cumpărături în magazinul nostru online. Pentru a aplica reducerea, introduceți codul în câmpul corespunzător din coșul de cumpărături. După utilizarea codului, prețul produselor din coș va fi redus în funcție de discount-ul aplicat.

Maxim un cod de reducere poate fi aplicat pe comandă.
Cum pot obține un cod de reducere?
Publicăm coduri de reducere ca parte a promoțiilor noastre pe site-ul nostru, pe rețelele de socializare sau le trimitem abonaților pe e-mail. De aceea, recomandăm să vă abonați la newsletter-ul nostru. De asemenea, puteți obține coduri de reducere ca și mulțumire pentru achiziția dumneavoastră în magazinele noastre partenere, la evenimente organizate de revistele pentru femei sau prin intermediul influencerilor cu care colaboram.

Codurile de reducere au diferite condiții de aplicare, așa că citiți cu atenție regulile (tipul de produse, valoarea minimă a comenzii, doar pentru produsele fără reducere etc.).
Ce este un voucher cadou si cum îl pot folosi?
Voucher-ul cadou funcționează ca un credit pentru achizițiile din magazinul nostru online. Poate fi în format tipărit sau electronic, iar suma indicată pe acesta va fi dedusă din valoarea achiziției dumneavoastră. Voucher-ul cadou include un cod unic pe care-l puteți folosiți în coșul de cumpărături, înainte să finalizați comanda. Valoarea voucher-ului este indivizibilă, motiv pentru care este necesară aplicarea întregii sume într-o singură comandă. Practic, acest lucru înseamnă că dacă alegeți produse la un preț mai mic decât valoarea voucher-ului, fondurile rămase vor fi reținute, ceea ce e păcat. De aceea, e cel mai bine să folosiți voucher-ul integral.

Se pot utiliza maximum 5 vouchere cadou pentru o singură comandă.
Pot folosi codul de reducere pentru a cumpăra un voucher cadou?
Din păcate, nu este posibil să aplicați un cod de reducere pentru achiziționarea unui voucher cadou.
Unde pot valorifica codul de reducere și voucher-ul cadou?
Veți găsi câmpurile pentru aplicarea codului de reducere și a voucher-ului cadou în pasul 1 al coșului de cumpărături sub recapitularea produselor. Introduceți sau copiați codul în câmpul corespunzător și apoi apăsați butonul "APLICĂ". Puteți utiliza un singur cod de reducere pentru fiecare comandă. Codurile de reducere și voucherele cadou sunt valabile pentru o perioadă limitată de timp și nu mai sunt active după data stabilită. În cazul returnării de produse sau a unor reclamații, valabilitatea codului de reducere sau a voucher-ului cadou nu este reînnoită.
Pot folosi codul de reducere sau voucher-ul cadou pentru produse noi sau deja reduse?
Puteți utiliza câteva coduri de reducere pentru întreagă noastră gama de produse. Cu toate acestea, avem și coduri care se pot aplica doar produselor selectate sau care nu pot fi aplicate în cazul noutăților sau produselor deja reduse sau sunt valabile doar la cumpărături de peste o anumită suma. Puteți găsi întotdeauna regulile și valabilitatea specifice pentru un anumit cod în graficul în care este incorporat codul. În cazul voucher-ului cadou, îl puteți utiliza pentru întreaga noastră gamă de produse, în perioada în care este valabil.
Am realizat că am un cod de reducere după finalizarea comenzii. Ce mai pot face?
În acest caz, vă rugam să contactați departamentul nostru de relații clienți la numărul de telefon 031 22 94 614 sau prin e-mail la info@astratex.ro în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00. Dacă încă nu v-am împachetat și trimis comanda, operatorii noștri vă vor aplica reducerea. Cu cât vă amintiți de cod mai repede, cu atât mai bine. Puteți utiliza un singur cod de reducere pentru fiecare comandă.
RECLAMAȚII
Cât durează garanția pentru produsele dvs?
Oferim o garanție de 24 de luni pentru toate produsele, valabila din ziua primirii produselor. În calitate de vânzător, suntem responsabili pentru toate defectele pe care le au produsele atunci când sunt preluate de cumpărător sau care apar în perioada de garanție. Garanția nu acoperă defectele cauzate de o manipulare neglijenta sau necorespunzătoare sau daunele mecanice. Prin urmare, atunci când spălați și curățați produsele, respectați simbolurile de spălare indicate de producător pe eticheta.
Cum depun o reclamație?
Puteți să returnați produsele pentru care aveți o reclamație, gratuit, prin intermediul Packeta.ro. Vă rugam să împachetați corespunzător produsul returnat, astfel încât să nu fie degradat în timpul transportului. Introduceți în colet nota de livrare, în care descrieți și defectul. Duceți coletul la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde trebuie să comunicați operatorului codul 90011111 pentru a vă bucura de transport gratuit. Daca nu doriți să folosiți Packeta, puteți returna prin orice firma de curierat alegeți, pe cost propriu. Vă vom informa despre progresul reclamației dumneavoastră. Daca vă trimitem produsul înapoi, Astratex va suporta costul de transport.
Cum pot afla care este statusul reclamației mele?
Ne vom ocupa de reclamația dumneavoastră în termen de 30 de zile de la primirea coletului returnat și vă vom informa pe e-mail despre progresul acesteia. Daca doriți să aflați statusul reclamației sau aveți îndoieli legate de sosirea coletului în siguranță la noi, vă rugam să ne contactați telefonic la 031 22 94 614 sau să ne scrieți un e-mail la info@astratex.ro în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00.
Produsele mele sunt defecte, dar au fost deja spălate. Mai pot depune o reclamație?
Da, puteți. Reclamațiile se aplică tuturor defectelor pe care le descoperiți în perioada de garanție de 24 de luni. Chiar și in acest caz, ne puteți trimite produsele gratuit înapoi prin intermediul Packeta, așa cum am descris mai sus.
PUȘCULIȚA
Ce este pușculița?
Pusculita este un sistem de loialitate care poate fi utilizat de catre clientii nostri inregistrati pe site. Pusculita va permite sa utilizati 8% din valoarea fiecarei comenzi plasate, pentru urmatoarea achizitie. Asta inseamna ca daca veti achizitiona de 100 RON, va vom credita cu 8 RON in Pusculita, pe care îi puteti folosi la urmatoarea comanda. Suma din voucherul cadou folosit nu este inclusa in Pusculita.
Cand veti credita banii in Pusculita si cat timp am sa-i folosesc?
Dupa 30 de zile de la confirmarea platii unei comenzi, veti primi 8% din valoarea comenzii in Pusculita. Puteti utiliza suma colectata in Pusculita in decurs de 6 luni de la creditare.
Cati bani voi primi in Pusculita?
Va vom credita Pusculita cu 8% din valoarea totala a produselor achizitionate pe care le pastrati. Daca returnati produse pentru care ati utilizat fonduri din Pusculita, suma utilizata nu va fi creditata inapoi.
Cum pot folosi suma din Pusculita?
Cu banii pe care ii creditam in Pusculita, puteti plati cumparaturile (sau o parte din acestea) exclusiv in magazinul nostru online. Puteti utiliza suma din Pusculita doar pentru a plati produsele, nu este posibil sa extrageti banii din Pusculita pentru a plati transportul sau pentru a achizitiona un voucher cadou. Valoarea Pusculitei nu poate fi platita in numerar.
Cum pot monitoriza Pusculita mea?
Puteti urmari suma din Pusculita din contul dumneavoastra de client, pe care o puteti vedea dupa conectare. Doar clientii inregistrati pot folosi Pusculita. Inregistrarea dureaza doar un moment si va aduce o multime de beneficii.
Am primit deja comanda acasa, dar inca nu am primit banii in Pusculita. De ce?
In magazinul nostru online, aveti o perioada de 30 de zile in care puteti returna produsele fara a prezenta un motiv. Aceasta inseamna ca noi asteptam mai intai sa pastrati produsele. Dupa expirarea acestei perioade, adica aproximativ 30 de zile calendaristice de la plata comenzii, suma va aparea in Pusculita dumneavoastra.
Pot rascumpara bani din Pusculita pentru o comanda finalizata?
Daca uitati sa utilizati Pusculita cand comandati, din pacate nu este posibil sa utilizati o suma suplimentara.
SCHIMB DE PRODUSE
Este posibil să schimb produsele cumpărate?
Da, desigur. Dacă unul dintre produse nu vi se potrivește și doriți să-l schimbați, aveți la dispoziție 30 de zile pentru a-l schimba, după primirea coletului. Vă recomandăm să utilizați serviciul nostru de schimbare online, care este rapid și convenabil. Formularul de retur online va fi disponibil după 24 ore de la livrarea comenzii.
Care sunt avantajele serviciului de schimb și returnare a produselor online?
Este un mod convenabil și rapid de a schimba produsele nedorite. Avantajul serviciului este rezervarea imediata a produselor nou selectate, livrarea gratuita în ambele direcții și de asemenea, faptul că valoarea produselor schimbate poate fi utilizată imediat pentru a selecta produse noi. Formularul de retur/schimb de produse va fi disponibil după 24 ore de la livrarea comenzii.
Cum se efectuează schimbul și returnarea produselor prin intermediul Packeta.ro?
Instructiuni pas cu pas pot fi gasite pe pagina de Schimbare si returnare

1. Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs. de utilizator.
2. În prezentarea generală a produselor din comandă, selectați ce produse doriți să schimbați sau să returnați, iar în cazul schimbului selectați produsele noi.
3. Când selectați transportul, alegeți opțiunea de a returna mărfurile prin Packeta. După ce ați terminat de completat toate detaliile necesare, confirmați returul/schimbul prin apăsarea butonului ”Finalizare”.
4. Introduceți nota de livrare în colet și împachetați-l corespunzător. Nu trebuie să furnizați o adresă. Duceți coletul la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde trebuie să comunicați operatorului codul 90011111 pentru a vă bucura de transport gratuit.
5. Păstrați factura coletului într-un loc sigur.
6. Vom plăti transportul pentru dumneavoastră.
Cum se efectuează schimbul și returnarea produselor prin intermediul FanCourier?

1. Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs de utilizator.
2. În prezentarea generală a produselor din comandă, selectați ce produse doriți să schimbați sau să returnați, iar în cazul schimbului selectați produsele noi.
3. Când selectați transportul, alegeți opțiunea de a returna mărfurile prin FanCourier.
4. Selectați din calendarul afisat în formularul online data la care doriți să fie ridicat coletul de către FanCourier. Confirmați returul/schimbul prin apăsarea butonului ”Finalizare”.
5. Introduceți nota de livrare în colet și împachetați-l corespunzător, apoi așteptați să fiți contactat/ă de către curier pentru predarea coletului. Păstrați factura coletului într-un loc sigur.
6. Vom plăti transportul pentru dumneavoastră.
Cat timp durează schimbul?
Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că schimbul se va face cât mai rapid posibil. Vă vom procesa cererea de schimb în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea expedierii în depozitul nostru. Vă vom informa pe e-mail despre statusul schimbului.
Bunurile se aflau la promoție în momentul comenzii, acum prețul lor este diferit. Va trebui să plătesc diferența?
În cazul unui schimb cu același produs, dar cu o mărime diferită, vom păstra prețul de la comanda inițială. În cazul schimbului cu alte produse, veți plăti prețul curent de pe site-ul nostru.
Pot aplica un cod de reducere atunci când folosesc serviciul de Schimbare și returnare?
Din păcate, codul de reducere nu poate fi utilizat pentru schimbul și returnarea produselor. Dacă doriți să obțineți o reducere, puteți returna bunurile și să creați o nouă comandă unde puteți utiliza codul de reducere pe care-l aveți.
Este posibil să folosesc serviciul Schimbare și returnare în mod repetat?
Puteți schimba un produs cu același produs într-o mărime sau culoare diferită de nenumărate ori. Dacă schimbați produsul cu un produs diferit, schimbul poate fi făcut doar o dată. După aceea, puteți schimba acel produs doar cu același model într-o mărime sau culoare diferită, iarăși de nenumărate ori.
RETURNARE PRODUSE
Este posibil să returnez produsele cumpărate?
Da, desigur, în magazinul nostru online aveți la dispoziție 30 de zile pentru a returna produsele fară a oferi un motiv. Ca și în cazul schimbului de mărfuri, vă recomandăm să utilizați serviciul nostru de schimbare și returnare online, care este rapid și convenabil. Formularul de retur online va fi disponibil după 24 ore de la livrarea comenzii. Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs de utilizator. Apoi, selectați produsele pe care doriți să le returnați și împachetați-le împreună cu nota de livrare. În formularul online alegeți daca doriți să ne trimiteți gratuit produsele prin intermediul Packeta sau FanCourier. Puteți merge la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde puteți returna gratuit produsele, comunicând codul 90011111 operatorului. De asemenea, puteți alege a doua opțiune prin FanCourier, selectați în formularul online data la care doriți să vi se ridice coletul de către curier și așteptați să fiți contactat/ă de firma de curierat. În cazul în care nu doriți să utilizați Packeta sau FanCourier, puteți returna pe cost propriu folosind Posta Romana (unde trebuie să menționați serviciul Factaj) sau orice firmă de curierat.
Pot returna doar o parte din produsele cumpărate?
Da, cu siguranță. Puteți utiliza serviciul de schimb și returnare a produselor și procedura descrisă în răspunsurile anterioare, atât pentru întreaga comandă, cât și pentru articolele individuale. Selectați doar produsele pe care doriți să le returnați.
Pot returna/schimba produsele fară a plăti transportul?
Da, este posibil. Puteți merge la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde puteți returna gratuit produsele pe care doriți să le schimbați/returnați, comunicând codul 90011111 operatorului. Asigurați-vă înainte că ați ales punctul de ridicare corect, pentru că nu se pot returna produse în toate filialele Packeta. Pe site-ul Packeta.ro alegeți Puncte pick-up, după care filtrați secțiunea”Pentru expeditori” apoi ”Puncte care acceptă returui”. Astfel vi se vor afișa pe hartă doar punctele care acceptă returnarea de produse. De asemenea dacă completați formularul nostru online de retur/schimb puteți alege a doua opțiune prin FanCourier, selectați în formularul online data la care doriți să vi se ridice coletul de către curier și așteptați să fiți contactat/ă de firma de curierat.
Vreau să returnez produsele, dar nu găsesc nota de livrare. Ce pot face?
Includeți în pachet orice element de identificare a comenzii dumneavoastră - o copie a bonului de livrare, factura sau doar o foaie de hârtie pe care scrieți numărul comenzii din care provine produsul returnat. Numărul comenzii îl puteți găsi în e-mailul de confirmare a comenzii pe care vi l-am trimis după finalizarea comenzii. Pe baza acestui număr, vom identifica conținutul coletului returnat de dvs. Mai departe, returnarea continuă în mod standard.
Dacă returnez produsele, când imi primesc banii inapoi?
Vă restituim banii în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produselor returnate de dvs.
Cum este posibil să returnați lenjeria de corp precum chiloți?
Standardul European este ca lenjeria intimă să nu fie probată pe corp, ci pe haine, lucru care este de asemenea obișnuit în magazinele fizice. Magazinul online trebuie să permită clienților săi să returneze bunurile cumpărate fără a avea un motiv. De asemenea efectuăm o inspecție atentă a fiecărui articol returnat în depozitul nostru.


Nu ați găsit răspunsul pe care-l căutați?
Vă rugam să ne contactați telefonic la 031 22 94 614 sau să ne scrieți un e-mail la info@astratex.ro. De asemenea, ne puteți trimite întrebarea prin intermediul formularului de contact.

Vom fi bucuroși să vă ajutăm în fiecare zi lucătoare de la 9:00 până la 17:00.