Data:13.12.2017
Totul despre cumpărături
Ce ne întrebați frecvent?
Alegeți categoria care vă interesează și citiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări.
Maxim un cod de reducere poate fi aplicat pe comandă.
Codurile de reducere au diferite condiții de aplicare, așa că citiți cu atenție regulile (tipul de produse, valoarea minimă a comenzii, doar pentru produsele fără reducere etc.).
Se pot utiliza maximum 5 vouchere cadou pentru o singură comandă.
1. Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs. de utilizator.
2. În prezentarea generală a produselor din comandă, selectați ce produse doriți să schimbați sau să returnați, iar în cazul schimbului selectați produsele noi.
3. Când selectați transportul, alegeți opțiunea de a returna mărfurile prin Packeta. După ce ați terminat de completat toate detaliile necesare, confirmați returul/schimbul prin apăsarea butonului ”Finalizare”.
4. Introduceți nota de livrare în colet și împachetați-l corespunzător. Nu trebuie să furnizați o adresă. Duceți coletul la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde trebuie să comunicați operatorului codul 90011111 pentru a vă bucura de transport gratuit.
5. Păstrați factura coletului într-un loc sigur.
6. Vom plăti transportul pentru dumneavoastră.
1. Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs de utilizator.
2. În prezentarea generală a produselor din comandă, selectați ce produse doriți să schimbați sau să returnați, iar în cazul schimbului selectați produsele noi.
3. Când selectați transportul, alegeți opțiunea de a returna mărfurile prin FanCourier.
4. Selectați din calendarul afisat în formularul online data la care doriți să fie ridicat coletul de către FanCourier. Confirmați returul/schimbul prin apăsarea butonului ”Finalizare”.
5. Introduceți nota de livrare în colet și împachetați-l corespunzător, apoi așteptați să fiți contactat/ă de către curier pentru predarea coletului. Păstrați factura coletului într-un loc sigur.
6. Vom plăti transportul pentru dumneavoastră.
Nu ați găsit răspunsul pe care-l căutați?
Vă rugam să ne contactați telefonic la 031 22 94 614 sau să ne scrieți un e-mail la info@astratex.ro. De asemenea, ne puteți trimite întrebarea prin intermediul formularului de contact.
Vom fi bucuroși să vă ajutăm în fiecare zi lucătoare de la 9:00 până la 17:00.