+ 031 22 94 614 (9:00–18:00) + 031 22 94 614 (9:00–18:00)

+031 22 94 614 (9:00–18:00) tel: +031 22 94 614 (9:00–18:00) (9:00–18:00)

Consultanta
Au mai ramas XXX RON pentru a beneficia de transport gratuit
Meniu

Intrebari frecvente

Data:13.12.2017

Aici o sa gasesti raspunsuri la cele mai frecvente intrebari ale clientilor nostri. Pentru un plus de claritate, am impartit intrebarile in urmatoarele categorii:

 

Informatii generale privind achizitionarea produselor

Pot sa returnez produsele daca acestea nu mi se potrivesc?

Desigur. Daca doriti sa returnati comanda dvs., indiferent de motiv, puteti sa o faceti in termen de 14 zile de la primirea coletului. Expediati produsele la urmatoarea adresa: ASTRATEX s.r.o. / Frogman ID 118 , Str. Borsului, Nr. 56, 410605 Oradea, Bihor sau contactati departamentul nostru de relatii clienti pentru a inregistra returul.

Asigurati-va ca pe nota de livrare ati completat rubrica "reclamatii". Bifati produsele pe care doriti sa le returnati si mentionati contul bancar in care doriti sa va fie restituiti banii. Mai multe informatii pot fi gasite aici.

Pot sa achizitionez sutienul de baie si slipul separat?

Da - aceasta optiune este disponibila pentru anumite costume de baie. Puteti sa achizitionati numai slipul sau numai sutienul de baie la modelele de costume de baie a caror marime se selecteaza separat (doua casute pentru selectarea marimii). Selectati marimile pentru ambele parti (slip si sutien de baie) iar inainte de finalizarea comenzii (dupa introducerea detaliilor de contact) mentionati in campul de comentarii ce parte doriti sa achizitionati (slipul sau sutienul de baie).

 

Coduri de reducere si Pusculita

As dori sa aplic un cod de reducere. Cum procedez?

Instructiuni detaliate privind aplicarea unui cod de reducere, pot fi gasite aici.

Doresc sa folosesc banii din Pusculita pentru comanda mea. Cum procedez?

Informatii despre Pusculita si despre modul de folosire a sumei acumulate, pot fi gasite aici

Am uitat sa aplic un cod de reducere la comanda mea, pot sa il mai folosesc?

Contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul 031 22 94 614 sau e-mail la info@astratex.ro. Daca comanda dvs. nu a fost inca impachetata sau expediata atunci operatorul nostru o sa aplice cuponul de reducere. Pentru o comanda se poate aplica un singur cupon de reducere.

Nu am reusit sa folosesc banii din Pusculita in comanda mea. Pot sa ii mai folosesc la aceasta comanda?

Contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul 031 22 94 614 sau e-mail la info@astratex.ro . Daca comanda dvs. nu a fost inca impachetata sau expediata atunci operatorul nostru o sa aplice banii din Pusculita.

Am plasat o comanda, pe care am si primit-o, insa nu am primit bani in Pusculita. De ce?

Deoarece magazinul nostru va ofera optiunea de a returna produsele in termen de 14 zile, fara nici un motiv. Dupa expirarea acestei perioade, in aproximativ 15 zile, suma o sa fie creditata in Pusculita.

Comenzi, modalitati de plata, reclamatii

Am plasat o comanda insa nu am primit o instiintare de acceptare a comenzii si informatii privind termenul de livrare

Dupa finalizarea unei comenzi va trimitem intotdeauna un e-mail de confirmare. Prin urmare este posibil ca si comanda dvs. sa nu fi fost finalizata sau ca e-mail-ul de confirmare sa fi ajuns in spam. Daca nu sunteti sigur/a in ceea ce priveste inregistrarea comenzii va rugam sa contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul de telefon 031 22 94 614 sau prin e-mail la info@astratex.ro .

Am selectat modalitatea de plata prin transfer bancar insa nu am primit detaliile pentru efectuarea platii

Va rugam sa efectuati plata comenzii dvs. in contul nostru bancar : RO16 INGB 0001 0085 1905 8910 deschis la banca ING. Ca si simbol variabil folositi numarul comenzii (acesta poate fi gasit in e-mail-ul de confirmare a comenzii). Daca nu sunteti sigur/a ce date trebuie sa introduceti, contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul de telefon 031 22 94 614 .

Am facut un retur iar pana in momentul de fata nu am primit informatii legate de acesta.

Incercam sa rezolvam cererea dvs. in cel mai scurt timp posibil. Daca aveti indoieli in ceea ce priveste receptionarea produselor returnate va rugam sa contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul de telefon 031 22 94 614 sau prin e-mail la info@astratex.ro .

Inlocuire produse

Pot fi schimbate produsele achizitionate?
 
Da, desigur. Daca produsele comandate nu corespund dorintelor dvs. si doriti sa le inlocuiti, puteti face acest lucru in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Pentru inlocuirea produselor va recomandam inregistrarea schimbului online.
 
Ce este schimbul online si cum functioneaza?

Schimbul online reprezinta o modalitate simpla de a inlocui produsele care nu vi se potrivesc - avantajul schimbului online este ca produsele noi sunt imediat rezervate iar costul transportului (in ambele directii) este suportat de catre noi. Schimbul online poate fi efectuat aici.
 
Dupa ce ati introdus numarul comenzii si adresa dvs. de e-mail o sa apara sumarul comenzii. Selectati online produsele pe care doriti sa le schimbati si alegeti noile produse. In urmatoarea zi lucratoare, de la inregistrarea schimbului online, o sa fiti contactat/a de catre departamentul nostru de relatii clienti pentru a aranja preluarea produselor de catre curier. Astfel, dvs. nu o sa suportati cheltuielile aferente transportului,
 
Cererea dvs. de inlocuire a produselor o sa fie solutionata in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor returnate. O sa va informam prin e-mail care este status-ul cererii dvs. de inlocuire a produselor.
 
Am cumparat produsele la un pret redus, acum preturile sunt diferite, va trebui sa platesc diferenta?
 
In cazul in care doriti sa schimbati marimea unui produs atunci pretul va ramane cel din comanda initiala . In cazul in care doriti sa schimbati un produs (cu un altul) atunci pretul este cel curent, afisat pe site la momentul inregistrarii schimbului.
 
Pot aplica un cod de reducere la efectuarea schimbului online?
 
La inregistrarea unui schimb online nu pot fi folosite cupoane de reducere sau suma acumulata in “Pusculita”.
 
Schimbul online poate fi efectuat de mai multe ori?

Schimbul online poate fi efectuat o singura data per comanda initiala. In cazul in care doriti sa schimbati din nou produsele, acestea trebuie completate pe fisa de “Reclamatii” - aceasta este parte din “Nota de livrare”, fisa pe care ati primit-o in interiorul coletului, langa produsele comandate.
 
O sa suport taxele aferente transportului pentru inlocuirea produselor?

Daca inregistrati schimbul online atunci aveti posibilitatea de a trimite gratuit produsele returnate la adresa noastra, iar noi inregistram solicitarea catre firma de curierat. De asemenea, livrarea noilor produse catre dvs. o sa fie gratuita.
 
In cazul in care nu folositi schimbul online sau inlocuiti produsele dintr-o comanda in mod repetat, atunci cheltuielile aferente transportului sunt suportate de catre dvs.
 
 
 
 
 
 

craciun