031 22 94 614
Meniu

Intrebari frecvente


Data:13.12.2017

Aici o sa gasesti raspunsuri la cele mai frecvente intrebari ale clientilor nostri. Pentru un plus de claritate, am impartit intrebarile in urmatoarele categorii:


Informatii generale privind achizitionarea produselor

Pot sa returnez produsele daca acestea nu mi se potrivesc?

Desigur. Daca doriti sa returnati comanda dvs., indiferent de motiv, puteti sa o faceti in termen de 30 zile de la primirea coletului. Expediati produsele la urmatoarea adresaAstratex.ro, Strada Dr. Mihail Mirinescu, nr 16, Sector 5, Bucuresti, 050594,  sau contactati departamentul nostru de relatii clienti pentru a inregistra returul.

Asigurati-va ca pe nota de livrare ati completat rubrica "reclamatii". Bifati produsele pe care doriti sa le returnati si mentionati contul bancar in care doriti sa va fie restituiti banii. Mai multe informatii pot fi gasite aici.

Pot sa achizitionez sutienul de baie si slipul separat?

Da - aceasta optiune este disponibila pentru anumite costume de baie. Puteti sa achizitionati numai slipul sau numai sutienul de baie la modelele de costume de baie a caror marime se selecteaza separat (doua casute pentru selectarea marimii). Selectati marimile pentru ambele parti (slip si sutien de baie) iar inainte de finalizarea comenzii (dupa introducerea detaliilor de contact) mentionati in campul de comentarii ce parte doriti sa achizitionati (slipul sau sutienul de baie).

 

Coduri de reducere

As dori sa aplic un cod de reducere. Cum procedez?

Instructiuni detaliate privind aplicarea unui cod de reducere, pot fi gasite aici.

Cate cupoane de reducere si vouchere cadou pot folosi pentru o singura comanda?

Se potPuteti utiliza un singur cupon de reducere si maximum 5 vouchere cadou pentru o singura comanda.

Am uitat sa aplic un cod de reducere la comanda mea, pot sa il mai folosesc?

Contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul 031 22 94 614 sau e-mail la info@astratex.ro. Daca comanda dvs. nu a fost inca impachetata sau expediata atunci operatorul nostru o sa aplice cuponul de reducere. Pentru o comanda se poate aplica un singur cupon de reducere.

Nu am reusit sa folosesc banii din Astratex Club in comanda mea. Pot sa ii mai folosesc la aceasta comanda?

Contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul 031 22 94 614 sau e-mail la info@astratex.ro . Daca comanda dvs. nu a fost inca impachetata sau expediata atunci operatorul nostru o sa aplice banii din Astratex Club.

Am plasat o comanda, pe care am si primit-o, insa nu am primit bani in Astratex Club. De ce?

Deoarece magazinul nostru va ofera optiunea de a returna produsele in termen de 30 zile, fara nici un motiv. Dupa expirarea acestei perioade suma o sa fie creditata in Astratex Club.

Comenzi, modalitati de plata, reclamatii

Am plasat o comanda insa nu am primit o instiintare de acceptare a comenzii si informatii privind termenul de livrare

Dupa finalizarea unei comenzi va trimitem intotdeauna un e-mail de confirmare. Prin urmare este posibil ca si comanda dvs. sa nu fi fost finalizata sau ca e-mail-ul de confirmare sa fi ajuns in spam. Daca nu sunteti sigur/a in ceea ce priveste inregistrarea comenzii va rugam sa contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul de telefon 031 22 94 614 sau prin e-mail la info@astratex.ro .

Am facut un retur iar pana in momentul de fata nu am primit informatii legate de acesta.

Incercam sa rezolvam cererea dvs. in cel mai scurt timp posibil. Daca aveti indoieli in ceea ce priveste receptionarea produselor returnate va rugam sa contactati departamentul nostru de relatii clienti la numarul de telefon 031 22 94 614 sau prin e-mail la info@astratex.ro .


Inlocuire produse

 
Pot fi schimbate produsele achizitionate?
 
Da, desigur. Daca produsele comandate nu corespund dorintelor dvs. si doriti sa le inlocuiti, puteti face acest lucru in termen de 30 zile de la primirea comenzii. Pentru inlocuirea produselor va recomandam inregistrarea schimbului online.
 
Ce este schimbul online si cum functioneaza?

Schimbul online reprezinta o modalitate simpla de a inlocui produsele care nu vi se potrivesc - avantajul schimbului online este ca produsele noi sunt imediat rezervate iar costul transportului (in ambele directii) este suportat de catre noi. Schimbul online poate fi efectuat aici.
 
Dupa ce ati introdus numarul comenzii si adresa dvs. de e-mail o sa apara sumarul comenzii. Selectati online produsele pe care doriti sa le schimbati si alegeti noile produse. In continuare, selectati modalitatea de expediere a produselor pe care doriti sa le inlocuiti. Daca ati ales Packeta pick up point, va rugam sa prezentati acest cod 90011111 atunci cand returnati pachetul. Daca ati ales un curier, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de serviciu clienti 031.22.94.614 pentru a solicita curierul. In ambele cazuri, transportul este gratuit. Astfel, dvs. nu o sa suportati cheltuielile aferente transportului.
 
Cererea dvs. de inlocuire a produselor o sa fie solutionata in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor returnate. O sa va informam prin e-mail care este status-ul cererii dvs. de inlocuire a produselor.
 
Am cumparat produsele la un pret redus, acum preturile sunt diferite, va trebui sa platesc diferenta?
 
In cazul in care doriti sa schimbati marimea unui produs atunci pretul va ramane cel din comanda initiala . In cazul in care doriti sa schimbati un produs (cu un altul) atunci pretul este cel curent, afisat pe site la momentul inregistrarii schimbului.
 
Pot aplica un cod de reducere la efectuarea schimbului online?
 
Pentru schimb si returnare, codul de reducere sau punctele oferite in cadrul Astratex Club, nu pot fi utilizate.
 
Schimbul online poate fi efectuat de mai multe ori?

Schimbul online poate fi efectuat o singura data per comanda initiala. In cazul in care doriti sa schimbati din nou produsele, acestea trebuie completate pe fisa de “Returnare produse” - aceasta este parte din “Nota de livrare”, fisa pe care ati primit-o in interiorul coletului, langa produsele comandate.
 
O sa suport taxele aferente transportului pentru inlocuirea produselor?

Daca inregistrati schimbul online atunci aveti posibilitatea de a trimite gratuit produsele returnate la adresa noastra, iar noi inregistram solicitarea catre firma de curierat. De asemenea, livrarea noilor produse catre dvs. o sa fie gratuita.
 
In cazul in care nu folositi schimbul online sau inlocuiti produsele dintr-o comanda in mod repetat, atunci cheltuielile aferente transportului sunt suportate de catre dvs.
 

Bunuri returnate

Este posibil sa returnez bunurile cumparate?
 
In magazinul nostru aveti o perioada legala de 30 zile pentru returnarea marfurilor fara a da un motiv. Completati returul, care face parte din bonul de livrare si, impreună cu bunurile returnate, ni le trimiteti la adresa depozitului:

Astratex.ro
Strada Dr. Mihail Mirinescu
nr 16, Sector 5
Bucuresti
050594
 
Daca ati platit bunurile cu un card de plata, banii dvs. vor fi rambursati in acelasi mod. In cazul in care gateway-ul de plata refuza procesul de rambursare din orice motiv, vi se va solicita numarul de cont catre care va fi returnata plata in exces. In cazul altor tipuri de plati, va rugam sa furnizati numai numarul de cont bancar personal pentru rambursare. Banii nu pot fi returnati in numerele de cont ale caselor de plati (rambursari de imprumuturi, credite, economii etc.). Pentru rambursari, va rugam sa introduceti numai numarul dvs. de cont bancar personal.

Cum este posibil să returnați lenjeria de corp precum chiloți?

Standardul European este ca lenjeria intimă să nu fie probată pe corp, ci pe haine, lucru care este de asemenea obișnuit în magazinele fizice.
Magazinul online trebuie să permită clienților săi să returneze bunurile cumpărate fără a avea un motiv. De asemenea efectuăm o inspecție atentă a fiecărui articol returnat în depozitul nostru.