031 22 94 614
Meniu

Cum puteti face o reclamatie?

Data:18.5.2021

Chiar daca selectam cu atentie produsele pentru dumneavoastra, de la furnizori de incredere, se poate intampla ca uneori sa existe un defect care nu a fost cauzat din vina dumneavoastra. In acest caz, faceti o reclamatie. Mai jos veti gasi raspunsuri la intrebarile pe care ni le adresati cel mai des in legatura cu reclamatiile.

Care este termenul limita pentru a reclama produsele?  

In calitate de vanzator, suntem responsabili pentru defectele (chiar si cele care nu sunt observabile) care apar la un produs achizitionat pe o perioada de 24 de luni de la data primirii. Cu toate acestea, trebuie sa fie un defect pe care produsul deja il avea atunci cand l-ati preluat.

In ce situatii nu va asumati responsabilitatea pentru un defect?

Nu suntem responsabili pentru un defect daca:
  • produsul a fost vandut la un pret mai mic din cauza unui defect pentru care s-a convenit un pret mai mic,
  • este cauzat de uzura in urma utilizarii sale normale,
  • este un produs folosit si un defect corespunzator gradului de utilizare sau de uzura pe care l-a avut produsul atunci cand a fost primit de cumparator,
  • rezulta din natura produsului vandut.

Ce drepturi am daca am constatat un defect grav al unui produs?

In cazul unui defect cauzat de o incalcare materiala a contractului, aveti dreptul:
  • sa solicitati eliminarea defectului prin livrarea unui nou articol fara niciun defect sau prin livrarea unui articol lipsa, cu exceptia cazului in care articolul lipsa nu poate fi inlocuit din cauza naturii defectului,
  • sa cereti eliminarea defectului prin repararea produsului,
  • sa solicitati o reducere rezonabila din pretul de achizitie,
  • sa va retrageti din contract.

Ce drepturi am daca produsul are doar defecte minore?

Daca defectul a fost cauzat de o incalcare minora a contractului, aveti dreptul sa solicitati eliminarea defectului sau o reducere rezonabila la pretul de achizitie. Chiar si in cazul unui defect remediabil, aveti dreptul de a solicita livrarea unui articol nou sau dreptul de a va retrage din contract, chiar daca defectul se manifesta in mod repetat dupa reparare sau in cazul unui numar mare de defecte. 

Cum fac o reclamatie cu privire la produse?

Puteti depune o cerere pentru un defect prin intermediul unei notificari de reclamatie. Aceasta trebuie sa includa informatiile dumneavoastra de identificare, o descriere a defectului sau a modului in care acesta se manifesta si informatii despre modul in care doriti sa rezolvam defectul. Atasati nota de livrare sau numarul de comanda la notificarea de reclamatie. 

Impachetati bine produsele pe care le reclamati pentru a nu se deteriora in timpul transportului si trimiteti-le impreuna cu notificarea la adresa Coletăria.ro/ ASTRATEX ID 98516870, Drumul Osiei 53–55, 062395 București. Pentru trimiterea gratuita a produselor reclamate catre noi, mergeti la cel mai apropiat punct de ridicare Coletaria si comunicati codul 90011111 operatorului, iar noi vom plati transportul pentru dumneavoastra.

Cat timp dureaza procesarea unei reclamatii?

Dupa primirea notificarii de reclamatie, va vom confirma imediat pe e-mail primirea produselor returnate. Tratam orice reclamatie fara intarzieri nejustificate, in termen de cel mult 30 de zile. Va vom informa despre statusul acesteia.

Informatii suplimentare cu privire la drepturile dumneavoastra si la procedura pentru reclamatii pot fi gasite la www.astratex.ro/termeni-si-conditii/.  



Newsletter

Vrei sa fii la curent cu noutatile noastre?Vrei sa fii la curent cu noutatile noastre?

Editare, dezabonare