Data:18.5.2021
Totul despre cumpărături
Reclamații si returnari
Schimb gratuit și retur facil
Suficient timp pentru a o încerca produsele
Transport gratuit în ambele direcții
Banii acum pentru următoarea achiziție
Rezervare imediată
Reclamații
Trimiteți produsul defect împreună cu informațiile dumneavoastră de identificare, o descriere a defectului sau a modului în care acesta se manifestă și informații despre modul în care doriți să rezolvăm reclamația.
Atașați nota de livrare sau numărul de comandă în pachet.
Împachetați bine produsele pentru a nu se deteriora în timpul transportului și expediați coletul la adresa Strada Dr. Mihail Mirinescu Nr. 16, București, Sector 5, 050594.
În cazul în care doriți să beneficiați de transport gratuit, mergeți la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta (https://www.packeta.ro) și comunicați codul 90011111 operatorului.
Intrebari frecvente
- sa solicitati eliminarea defectului prin livrarea unui nou articol fara niciun defect sau prin livrarea unui articol lipsa, cu exceptia cazului in care articolul lipsa nu poate fi inlocuit din cauza naturii defectului,
- sa cereti eliminarea defectului prin repararea produsului,
- sa solicitati o reducere rezonabila din pretul de achizitie,
- sa va retrageti din contract.
- produsul a fost vandut la un pret mai mic din cauza unui defect pentru care s-a convenit un pret mai mic,
- este cauzat de uzura in urma utilizarii sale normale,
- este un produs folosit si un defect corespunzator gradului de utilizare sau de uzura pe care l-a avut produsul atunci cand a fost primit de cumparator,
- rezulta din natura produsului vandut.