031 22 94 614
Meniu

Cum puteti face o reclamatie?


Data:18.5.2021

Reclamații si returnari

Schimb gratuit și retur facil

Nu vi se potrivește unul dintre produse? Nicio problemă. Pur și simplu înlocuiți sau returnați. Online, schimb gratuit și retur facil, într-o clipă.
Schimb si returnare
Suficient timp pentru a o încerca produsele
Puteți returna fără griji produsele achiziționate de la 01.11.2023 până la Crăciun, până pe 31.01.2024.
Transport gratuit în ambele direcții
Returul prin intermediul Packeta este gratuit. În cazul schimbului, vă livrăm produsele gratuit.
Banii acum pentru următoarea achiziție
În cazul schimbului, prețul produselor noi va fi dedus din prețul celor returnate.
Rezervare imediată
Vă vom rezerva imediat produsele nou selectate, astfel încât să nu se epuizeze.

Reclamații

Trimiteți produsul defect împreună cu informațiile dumneavoastră de identificare, o descriere a defectului sau a modului în care acesta se manifestă și informații despre modul în care doriți să rezolvăm reclamația.


Atașați nota de livrare sau numărul de comandă în pachet.


Împachetați bine produsele pentru a nu se deteriora în timpul transportului și expediați coletul la adresa Strada Dr. Mihail Mirinescu Nr. 16, București, Sector 5, 050594.


În cazul în care doriți să beneficiați de transport gratuit, mergeți la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta (https://www.packeta.ro) și comunicați codul 90011111 operatorului.

Intrebari frecvente

Cat timp dureaza procesarea unei reclamatii?
Dupa primirea notificarii de reclamatie, va vom confirma imediat pe e-mail primirea produselor returnate. Tratam orice reclamatie fara intarzieri nejustificate, in termen de cel mult 30 de zile. Va vom informa despre statusul acesteia. Informatii suplimentare cu privire la drepturile dumneavoastra si la procedura pentru reclamatii pot fi gasite la www.astratex.ro/termeni-si-conditii/.
Ce drepturi am daca produsul are doar defecte minore?
Daca defectul a fost cauzat de o incalcare minora a contractului, aveti dreptul sa solicitati eliminarea defectului sau o reducere rezonabila la pretul de achizitie. Chiar si in cazul unui defect remediabil, aveti dreptul de a solicita livrarea unui articol nou sau dreptul de a va retrage din contract, chiar daca defectul se manifesta in mod repetat dupa reparare sau in cazul unui numar mare de defecte.
Ce drepturi am daca am constatat un defect grav al unui produs?
In cazul unui defect cauzat de o incalcare materiala a contractului, aveti dreptul:
  • sa solicitati eliminarea defectului prin livrarea unui nou articol fara niciun defect sau prin livrarea unui articol lipsa, cu exceptia cazului in care articolul lipsa nu poate fi inlocuit din cauza naturii defectului,
  • sa cereti eliminarea defectului prin repararea produsului,
  • sa solicitati o reducere rezonabila din pretul de achizitie,
  • sa va retrageti din contract.
In ce situatii nu va asumati responsabilitatea pentru un defect?
Nu suntem responsabili pentru un defect daca:
  • produsul a fost vandut la un pret mai mic din cauza unui defect pentru care s-a convenit un pret mai mic,
  • este cauzat de uzura in urma utilizarii sale normale,
  • este un produs folosit si un defect corespunzator gradului de utilizare sau de uzura pe care l-a avut produsul atunci cand a fost primit de cumparator,
  • rezulta din natura produsului vandut.
Care este termenul limita pentru a reclama produsele?
In calitate de vanzator, suntem responsabili pentru defectele (chiar si cele care nu sunt observabile) care apar la un produs achizitionat pe o perioada de 24 de luni de la data primirii. Cu toate acestea, trebuie sa fie un defect pe care produsul deja il avea atunci cand l-ati preluat.