Data:18.5.2021
Totul despre cumpărături
Reclamații
Trimiteți produsul defect împreună cu informațiile dumneavoastră de identificare, o descriere a defectului și informații despre modul în care doriți să rezolvăm reclamația. Adăugați în colet nota de livrare sau cardul cu instrucțiunile de schimb și returnare pe care le-ați primit în comanda inițială. În cazul în care nu le mai aveți vă rugăm să adăugați factura sau numărul de comandă. Împachetați bine produsele pentru a nu se deteriora în timpul transportului și expediați coletul la adresa Strada Dr. Alexandru Boicescu Nr. 11, Bucuresti, Sector 5, 050484.
În cazul în care doriți să beneficiați de transport gratuit, mergeți la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta (https://www.packeta.ro) și comunicați codul 90011111 operatorului, în cazul acesta partenerii noștri se vor ocupa de expedierea pachetului.
Vă rugăm să păstrați cofirmarea trimiterii coletului. În cazul în care nu sunteți siguri de anumite detalii, vă sfătuim să contactați centrul nostru de servicii pentru clienți la numărul de telefon 031 22 94 614 sau să trimiteți un e-mail la adresa info@astratex.ro, astfel încât colegii să vă poată oferi îndrumări suplimentare înainte de a trimite bunurile defecte.