Revista Schimbare și returnare

Cosul dvs este gol

Ne pare foarte rău. Adăugați produse din Preferate sau din categoria New.

Schimbul și returnarea mărfurilor


Data:13.6.2024

Schimbul și returnarea mărfurilor

Schimb gratuit și retur facil

Nu vi se potrivește unul dintre produse? Nicio problemă. Pur și simplu înlocuiți sau returnați. Online, schimb gratuit și retur facil, într-o clipă.
Schimbul și returnarea mărfurilor
Suficient timp pentru a o încerca produsele
Puteți schimba sau returna produsele în termen de 30 de zile de la primire.
Transport gratuit în ambele direcții
Returul prin intermediul Packeta este gratuit. În cazul schimbului, vă livrăm produsele gratuit.
Banii acum pentru următoarea achiziție
În cazul schimbului, prețul produselor noi va fi dedus din prețul celor returnate.
Rezervare imediată
Vă vom rezerva imediat produsele nou selectate, astfel încât să nu se epuizeze.

Intrebari frecvente

Este posibil să schimb produsele cumpărate?
Da, desigur. Dacă unul dintre produse nu vi se potrivește și doriți să-l schimbați, aveți la dispoziție 30 de zile pentru a-l schimba, după primirea coletului. Vă recomandăm să utilizați serviciul nostru de schimbare online, care este rapid și convenabil. Formularul de retur online va fi disponibil după 24 ore de la livrarea comenzii.
Care sunt avantajele serviciului de schimb și returnare a produselor online?
Este un mod convenabil și rapid de a schimba produsele nedorite. Avantajul serviciului este rezervarea imediata a produselor nou selectate, livrarea gratuita în ambele direcții și de asemenea, faptul că valoarea produselor schimbate poate fi utilizată imediat pentru a selecta produse noi. Formularul de retur/schimb de produse va fi disponibil după 24 ore de la livrarea comenzii.
Cum se efectuează schimbul și returnarea produselor prin intermediul Packeta.ro?
Instructiuni pas cu pas pot fi gasite pe pagina de Schimbare si returnare
  • Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs. de utilizator.
  • În prezentarea generală a produselor din comandă, selectați ce produse doriți să schimbați sau să returnați, iar în cazul schimbului selectați produsele noi.
  • Când selectați transportul, alegeți opțiunea de a returna mărfurile prin Packeta. După ce ați terminat de completat toate detaliile necesare, confirmați returul/schimbul prin apăsarea butonului ”Finalizare”.
  • Introduceți nota de livrare în colet și împachetați-l corespunzător. Nu trebuie să furnizați o adresă. Duceți coletul la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde trebuie să comunicați operatorului codul 90011111 pentru a vă bucura de transport gratuit.
  • Păstrați factura coletului într-un loc sigur.
  • Vom plăti transportul pentru dumneavoastră.
Cum se efectuează schimbul și returnarea produselor prin intermediul FanCourier?
  • Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs de utilizator.
  • În prezentarea generală a produselor din comandă, selectați ce produse doriți să schimbați sau să returnați, iar în cazul schimbului selectați produsele noi.
  • Când selectați transportul, alegeți opțiunea de a returna mărfurile prin FanCourier.
  • Selectați din calendarul afisat în formularul online data la care doriți să fie ridicat coletul de către FanCourier. Confirmați returul/schimbul prin apăsarea butonului ”Finalizare”.
  • Introduceți nota de livrare în colet și împachetați-l corespunzător, apoi așteptați să fiți contactat/ă de către curier pentru predarea coletului. Păstrați factura coletului într-un loc sigur.
  • Vom plăti transportul pentru dumneavoastră.
Cat timp durează schimbul?
Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că schimbul se va face cât mai rapid posibil. Vă vom procesa cererea de schimb în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea expedierii în depozitul nostru. Vă vom informa pe e-mail despre statusul schimbului.
Bunurile se aflau la promoție în momentul comenzii, acum prețul lor este diferit. Va trebui să plătesc diferența?
În cazul unui schimb cu același produs, dar cu o mărime diferită, vom păstra prețul de la comanda inițială. În cazul schimbului cu alte produse, veți plăti prețul curent de pe site-ul nostru.
Pot aplica un cod de reducere atunci când folosesc serviciul de Schimbare și returnare?
Din păcate, codul de reducere nu poate fi utilizat pentru schimbul și returnarea produselor. Dacă doriți să obțineți o reducere, puteți returna bunurile și să creați o nouă comandă unde puteți utiliza codul de reducere pe care-l aveți.
Este posibil să folosesc serviciul Schimbare și returnare în mod repetat?
Puteți schimba un produs cu același produs într-o mărime sau culoare diferită de nenumărate ori. Dacă schimbați produsul cu un produs diferit, schimbul poate fi făcut doar o dată. După aceea, puteți schimba acel produs doar cu același model într-o mărime sau culoare diferită, iarăși de nenumărate ori.
Este posibil să returnez produsele cumpărate?
Da, desigur, în magazinul nostru online aveți la dispoziție 30 de zile pentru a returna produsele fară a oferi un motiv. Ca și în cazul schimbului de mărfuri, vă recomandăm să utilizați serviciul nostru de schimbare și returnare online, care este rapid și convenabil. Formularul de retur online va fi disponibil după 24 ore de la livrarea comenzii. Căutați comanda utilizând adresa de e-mail pe care ați folosit-o când ați comandat sau conectați-vă în contul dvs de utilizator. Apoi, selectați produsele pe care doriți să le returnați și împachetați-le împreună cu nota de livrare. În formularul online alegeți daca doriți să ne trimiteți gratuit produsele prin intermediul Packeta sau FanCourier. Puteți merge la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde puteți returna gratuit produsele, comunicând codul 90011111 operatorului. De asemenea, puteți alege a doua opțiune prin FanCourier, selectați în formularul online data la care doriți să vi se ridice coletul de către curier și așteptați să fiți contactat/ă de firma de curierat. În cazul în care nu doriți să utilizați Packeta sau FanCourier, puteți returna pe cost propriu folosind Posta Romana (unde trebuie să menționați serviciul Factaj) sau orice firmă de curierat.
Pot returna doar o parte din produsele cumpărate?
Da, cu siguranță. Puteți utiliza serviciul de schimb și returnare a produselor și procedura descrisă în răspunsurile anterioare, atât pentru întreaga comandă, cât și pentru articolele individuale. Selectați doar produsele pe care doriți să le returnați.
Pot returna/schimba produsele fară a plăti transportul?
Da, este posibil. Puteți merge la cel mai apropiat punct de ridicare Packeta, unde puteți returna gratuit produsele pe care doriți să le schimbați/returnați, comunicând codul 90011111 operatorului. Asigurați-vă înainte că ați ales punctul de ridicare corect, pentru că nu se pot returna produse în toate filialele Packeta. Pe site-ul Packeta.ro alegeți Puncte pick-up, după care filtrați secțiunea”Pentru expeditori” apoi ”Puncte care acceptă returui”. Astfel vi se vor afișa pe hartă doar punctele care acceptă returnarea de produse. De asemenea dacă completați formularul nostru online de retur/schimb puteți alege a doua opțiune prin FanCourier, selectați în formularul online data la care doriți să vi se ridice coletul de către curier și așteptați să fiți contactat/ă de firma de curierat.
Vreau să returnez produsele, dar nu găsesc nota de livrare. Ce pot face?
Includeți în pachet orice element de identificare a comenzii dumneavoastră - o copie a bonului de livrare, factura sau doar o foaie de hârtie pe care scrieți numărul comenzii din care provine produsul returnat. Numărul comenzii îl puteți găsi în e-mailul de confirmare a comenzii pe care vi l-am trimis după finalizarea comenzii. Pe baza acestui număr, vom identifica conținutul coletului returnat de dvs. Mai departe, returnarea continuă în mod standard.
Dacă returnez produsele, când imi primesc banii inapoi?
Vă restituim banii în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produselor returnate de dvs.
Cum este posibil să returnați lenjeria de corp precum chiloți?
Standardul European este ca lenjeria intimă să nu fie probată pe corp, ci pe haine, lucru care este de asemenea obișnuit în magazinele fizice. Magazinul online trebuie să permită clienților săi să returneze bunurile cumpărate fără a avea un motiv. De asemenea efectuăm o inspecție atentă a fiecărui articol returnat în depozitul nostru.